Hastalıklar

ÇOCUKLUK ÇAĞI HASTALIKLARI (Çocukluk çağında görülen hastalıklar ve evde Ailelerin bilmeleri gereken her şey)

Bonşiolit Nedir, Nasıl Tedavi Edilmelidir? ( Nedir, Astım ilişkisi, Belirti, Tedavi, Korunma )

Çocuklarda Burun Eğriliği Tedavisi ( Septum Deviasyonu, Ameliyat, Kaç Yaşında, Rinoplasti )

Bebeklerde Ateş Nasıl Ölçülmelidir ? (Karşılaştırma, Nereden Bakılmalı, Hangi Değer Neyi İfade Eder)

Nezle ve Grip Nasıl Tedavi Edilir? ( Tanı ,Tedavi, Korunma, Yanlış Bilinenler )

Çocuklarda İshal Tedavisi ( Gastroenterit, Nedir, Yanlış Bilinenler, İlaçsız tedavi mümkün mü)

Ateşli Havale Nedir? ( Febril Konvuziyon, Önlem, Tedavi, Yaklaşım, Evde Yapilabilecekler)

Öksürükte Alarm Bulguları (Öksürüğü olan çocuklarda neleri görürseniz acil olarak doktora gitmeniz gerekir?)

Öksürük Hakkında Her Şey! (Gereksiz Öksürük Kesici ve Antibiyotik Hakkında bilmeniz gerkenler ve Öksürük nedir sorusunun cevabı?)

Çocuklarda Kabızlık ! Kabızlık neden olur? Nasıl tedavi edilir?

Kansızlık Hakkında Her Şey ! ( Demir Eksikliğine Bağlı oluşan kansızlık hakkında her şey)

Çocuklarda Kalp Üfürümü (Ne Yapılmalı , Ne Anlama geliyor, Masum mu değil mi...)

Kıl Kurdu yani Enterobiyaz (Nedir, Nasıl Tedavi Edilir, Nasıl bulaşır...)

PFAPA Sendromu (Her Ay Boğaz Enfeksiyonu Geçiren Çocuk)

Yenidoğan Sarılığı (Nasıl Anlarım, Önlem, Tedavi, Riskli Bebekler, Yanlışlar...)

Sünnet Hakkında Her Şey ! ( Kaç Yaşında, Kimler Yapmalı, Nasıl Anestezi...)

İnmemiş Testis ( Nedir, Nasıl Anlaşılır, Ne Zaman Ameliyat, İlaçlı tedavi...)

Çocukları Hastalıklardan Korumak (Önlemler ve Öneriler)

Çocuklarda Koronavirüs Hastalığı ( Önlemler, Bulgular, Nasıl Seyir, Eğitim, Sosyallik, Takip...)

G6PD Hastalığı Nedir? (Glikoz 6 Fosfat Dehidrogenaz Enzim Eksikliği)

Kawasaki Hastalığı Nedir? (Belirtileri, Sebebi, Tedavisi, Koronavirüs İlişkisi)

Çocuklar için Güvenli Tatil Gvenliği elden bırakmadan tatil yapabilmek için öneriler

Otizm Nedir, Ne Değildir? Bu videoda Otizmin Nedenleri ve Risk Faktörleri

Otizm'in İşaretleri Ve Belirtileri

Otizm Tanısı Nasıl Konur?